Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyłączenie trybu Skandynawskiego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wyłączenie trybu Skandynawskiego

    Zamieszczone przez idas
    A kiedy wychodzi?
    Na forum VW B8 ktoś rzucił hasło nowy Superb i szybko padła odpowiedź

    "Jeśli namiesza to znaczy, że tak miało być. Nie myślicie chyba, że Marketing VAG-a opracowuje i wypuszcza auta w koncernie, bez analizy wzajemnych relacji sprzedażowych między produktami. To jest kwestia pozycjonowania auta. Nie analizowałem sprawy dogłębnie, ale wszędzie twierdzą, że VW plasuje nowego passata bliżej klasy premium. Żeby coś było bliższe klasie premium to nie wszystkich może być na niego stać. Bo jak wszystkich stać na auto to jest masówką a nie klasą premium. I żeby było jasne, nie twierdzę, że passat to klasa premium. Niemniej nowa strategia VW stawia go wyżej niż superba, o czym świadczy chociażby brak LED-ów w tym drugim. Poza tym zwróćcie uwagę, że nowego superba trudno nazwać limuzyną. Jest to auto kierowane do innej grupy klientów i w strategii grupy to jest zaprojektowane. Pisząc, że kogoś nie stać na passka mam też na myśli sytuację, że ktoś nie kupi paska bo superb jest tańszy. I o to chodziło VAG-wi - jeden jest klasą budżetową, a inny klasą od niego wyższą. Do tego dojdzie reklama, która np. spozycjonuje superba jak auto dla rodziny, a paska jako samochód klasy biznes. I nie mówię, że tak dokładnie będzie tylko chodzi o to, że nie martwcie się cenami superba, czy jego sprzedaż będzie duża czy mała i czy go kupić czy raczej superba. Bo jak rozważasz superba to nie jesteś klientem VW, bo on tak kieruje przekaz marketingowy i politykę cen by odróżnić jedną grupę klientów od drugiej. Pamiętajcie, że to jest początek innego pozycjonowania tych modeli, więc efekty będą widoczne dopiero za jakiś czas. Widać wyraźne ułożenie marek. To tak na boku w temacie."

  • #2
    Wyłączenie trybu Skandynawskiego

    Witam . Szukam osoby w mojej okolicy , która wyłączy mi tryb skandynawski i zrobi aby światłami dziennymi do jazdy w dzień były obecnie moje halogeny .Mam Skodę Octavię 1,9 TDI BXE z roku 2006 .Wyczytałem ,że w moim autku jest coś takiego na wyposażeniu jak ,,112 8K1 L FLS Oddzielne światła do jazdy dziennej,, .Napisałem do Serwisu Skoda w Elblągu ale odpowiedzi nie dostałem i myślę ,że za trudne jest to dla nich do zrobienia skoro nawet nie odpisali .
    Z pozdrowieniami
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      stryjek998, masz kolegę vwcentrum w Elblągu - pisz najlepiej w wątku o waszych elbląskich spotach

      albo masz krzynola w Gdańsku
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        Zakładasz dwa takie same tematy Admini się wkurzą :diabelski_usmiech

        Komentarz


        • #5
          Nie masz swiatel dziennych w halogenach. Takich swiatel nie bylo przed liftem :idea:

          Zeby miec dzienne, musza byc dwie zarowki w halogenie, a to dopiero po lifcie.

          Opcje sa dwie, jak zalezy Ci mocno na zarowkach, to na dzienne w trybie skandynawskim trzeba obnizyc im napiecie, albo przelaczyc na halogeny z obnizonym napieciem - w zasadzie oba nielegalne sposoby, z tym ze ten pierwszy mniej W drugim przypadku z uwagi na to, ze halogen nie ma homologacji na swiatlo dzienne.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Maicroft, może kolega źle skojarzył - może mieć dwa odbłyśniki do doświetlania zakrętów- w 2006 już były
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X